how to have NK back

Diskutiere how to have NK back im Fristen Forum im Bereich Betriebs- und Heizkosten; Hello everyone, First of all I would like to excuse that I have to write in English. I have been in Germany till 28.02.2005, but I have moved...

1. Sakura

Sakura Gast

Hello everyone,

First of all I would like to excuse that I have to write in English.

I have been in Germany till 28.02.2005, but I have moved out after that.
    My "Hausverwaltung" told me that I had to keep my bank account in Germany
    at least for 1,5 years to have my "Mietnebenkosten" back, but I don't hear
    anything from this "Hausverwaltung" anymore.

Now I am worried a little bit because they have also kept my "Kaution",
    and I want to close my bank account in Germany as soon as possible
    becouse it also costs.

Since my German is not good, it would be very helpful if someone could tell me
    how to write quick letter in German to ask them when I could know about
    my "Mietnebenkosten". I cannot write well, but I understand even if you tell me in German.

Thank you so much for your help.
    Yours
    Sakura

2. Anzeige

Schau mal hier: how to have NK back. Dort wird jeder fündig!
    Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
  3. Capo

Capo Erfahrener Benutzer

I'm Sorry, my english is very bad.
    Your "Abrechnung" must be ready before 30.06.06. So I think you must write to the "Vermieter" to get the "Abrechnung" and the money.

Thema: how to have NK back
Besucher kamen mit folgenden Suchen
  1. how to write letter about kaution german

Die Seite wird geladen...

how to have NK back - Ähnliche Themen

1. Guthaben aus NK-Abrechnung mit Mietschulden verrechnen

Guthaben aus NK-Abrechnung mit Mietschulden verrechnen: Hallo zusammen, ich hatte einem meiner Mieter die NK-Abrechnung für 2017 im Oktober 2018 zukommen lassen. Ich teilte ihm mit, dass ich das...
  2. Verbrauchsabhänige NK dank Wärmemengenzähler???

Verbrauchsabhänige NK dank Wärmemengenzähler???: Hallo zusammen und vielen Dank für die freundliche Aufnahme, wir sind seit 2018 stolze Besitzer eines Einfamilienhauses mit einer...
  3. HELP! Need to furnish apartment

HELP! Need to furnish apartment: Hello community, I have recently purchased an apartment in Berlin's Kreuzberg district. Due to work reasons, I will have to move from here...
  4. Wieviel von der NK-Abrechnung darf der Mieter einsehen?

Wieviel von der NK-Abrechnung darf der Mieter einsehen?: Mein Mieter möchte die Nebenkostenabrechnung der Hausverwaltung einsehen, muss ich ihm die gesamte Abrechnung zukommen lassen (ca. 8 Seiten) oder...
  5. BHKW und NK-Abrechnung in MFH

BHKW und NK-Abrechnung in MFH: Es wird in Erwägung gezogen, ein Mini-Blockheizkraftwerk in einem MFH mit 9 Parteien einzubauen. Dieses liefert bei Betrieb an der Gasversorgung...
  1. Diese Seite verwendet Cookies um Inhalte zu personalisieren. Außerdem werden auch Cookies von Diensten Dritter gesetzt. Mit dem weiteren Aufenthalt akzeptierst du diesen Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden